sobota, 3 sierpnia 2013

Paczątek!!

Witam!

 No to zaczynamy prace nad blogiem;) Długo się zbierałam do tego aby założyć bloga ale zawsze coś stawało mi na drodze, a tu raz po pracy naszło mnie w końcu żeby założyć;) no i jestem wśród Was;) 
Mam nadzieje że moje posty będą przez Was czytane i oglądane.
 Głównym powodem dla którego założyłam bloga było to że chciałam jakoś publicznie dokumentować moje prace, od dłuższego czasu zajmuję się wizażem i nie tylko wykonuje na sobie makijaże ale mam kilka osób co stale przychodzą do mnie po to abym je pomalowała i nie zawsze jest to tylko jakaś okazja;) 
co cieszy mnie ogromnie!!
Niestety niema mnie w Polsce i moje ulubienice muszą sobie radzić beze mnie:((
Ale się rozpisałam a miało być tylko kilka słów a tu jeszcze troche a cała historie o przygodzie z kosmetykami i makijażami bym Wam tu spisała;p


To na tyle z mojej strony na dziś.
Do usłyszenia;)


PS: to zdj które kiedyś po 23:00 wykonałam gdzie wcześniej już  byłam przyszykowana do snu;p





Brak komentarzy: