piątek, 20 września 2013

Hej!

Trochę mnie nie było, ale to dlatego że ostatnio nie mam na nic czasu zmęczona jestem.  Nie mam jakoś ochoty na nic, dręczył mnie ostatnio okropny ból zęba ósemka mi urosła.. Postaram sie nadrobić jakoś ten czas kiedy nie dodawałam nic mimo że obiecałam byś systematyczna.. Ciężko jest pogodzić przyjemność z codziennymi obowiązkami i pracą. Szczerze mówiąc to bardzo lubię prace, Holandia jest piękna ludzie tu są inni niż u nas z Polsce ale to zależy, bo i w naszym kraju są dobrzy i źli ludzie tak jak i tutaj.. Jutro wolne postaram się nadrobić kilka zaległości i dodać coś także jutro.  Makijaż z zeszłej niedzieli i kilka zdjęć  wykonanych przez mojego kochanego Gargamelka:** Ewelinę Gracz.

- podkład Rimmel Wake Up odcień 100 ivory
- baza pod makijaż Hema
- baza pod cienie Avon
- cienie z palety Neked
- eyeliner Technic Colour brąz
- maskara Golden Rose Cat Walk

 Pozdrawiam






Brak komentarzy: