czwartek, 26 września 2013

HELLO!


Dzień jak co dzień.. W poniedziałek miałam urodziny 20!  W sobotę na imprezę wybieramy sie z dziewczynami:)
Wybaczcie mi to że nie bywam tu często.. Przepraszam za to bardzo! 20urodziny jejku ale stara jestem!:) Niema już -naście tylko -dzieścia  haha. Może to i dobrze, pora powoli dorastać i poważnieć. Jeszcze pamiętam jak chodziło sie do podstawówki na Święta wielkanocne wodą się lało tak żeby nauczyciele nie widzieli albo na Trzech Króli w szkole zawsze było wielkie mazanie się kredą. To były najlepsze czasy, super wspomnienia. Ale to tyle o mnie, nie będę zanudzać Was kochani:) U nas słoneczko świeci od kilku dni wcześniej padało i nawet burze były, których nie cierpię.
    Oto kilka zdjęć wraz z makijażem :







Mam nadzieję że się podobają:)



Pozdrawiam buziaki :)

Brak komentarzy: