środa, 1 stycznia 2014

Pod kolor

   
     Tak jak w tytule makijaż dzisiejszy jest pod kolor. Pod kolor ale czego hmmm.... PAZNOKCI
Dziś dzień wolny więc mam trochę wolnego czasu na to aby popracować specjalnie dla Was. 
Wstałam dość późno lecz jak otwarłam oczęta me zaczęłam zastanawiać się co tu dziś dla Was zrobić.
Tak myślę i myślę i myślę no w końcu doszłam do wniosku, że skoro mam zamiar pomalować paznokcie, 
to czemu nie zrobić makijażu pod kolor paznokci.
Myślę i znów myślę tyle że nad kolorem. Nie mam tu zbyt dużego wyboru, ponieważ musiałam rozstać się 
z moimi kolorkami. Tak więc przeglądam moją małą lakierową kosmetyczkę i bach!  Mam to czego szukałam. Krwista czerwień na paznokciach razem z jasną pomarańczą.
Tak też na powiekach użyję tych samych kolorów. Mam nadzieję że będzie się podobać.


Pozdrawiam M.




Brak komentarzy: