piątek, 21 listopada 2014

Zimno..

Hej!

Z dnia na dzień robi się coraz zimniej, a wczoraj nawet przez chwilkę padał śnieg.
Nawet nie chce się wychodzić spod cieplutkiego łóżeczka lecz nie można wciąż siedzieć
i marnować cenny czas.
Dziś odnaleziony niedawno makijaż wykonany jakiś czas temu przed zmianą koloru włosów.
Niedługo na blogu zamieszczę kolejną recenzję.
Będzie ona dotyczyła mojego pierwszego pudełka "beGlossy" edycji październikowej.
Namówiła mnie ostatecznie bo już o tym myślałam, moja Kochana "Siostra", która zaczęła je zamawiać jakiś czas wcześniej i przypadły je do gustu.
A więc wracając do tematu makijaż w zimnych kolorach.
Bardzo prosty w wykonaniu gdyż użyłam tylko białego i błękitnego cienia, turkusowego eyelinera
i mascary.

Kosmetyki jakich użyłam:
- podkład Revlon Colorstay odcień 150 buff
- puder Astor Mineral Match odcień Shade 01
- baza pod cienie Avon light beige
- biały cień Catrice odcień C04
- błękitny cień z palety Manly 180 Eye Shadow
- eyeliner  Gosh odcień nieznany (wytarta nazwa)
- brązer  Smart Girl odcień 07
- mascara Meybelline The One by One Volume Express




                                             A tu już w rudym. I jak lepiej? :)


Brak komentarzy: