poniedziałek, 1 grudnia 2014

Listopadowe BeGlossy

Cześć Wszystkim!

Dziś przychodzę do Was z Listopadowym BeGlossy.
W jej środku znajdowały się m.in :

- magazyn BeGlossy
- przewodnik po pudełeczku
- Bandi krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
- Love Me Green balsam ujędrniający o ciała
- Yasumi Eyes & Lips Contour Cream krem pod oczu i okolice ust
- Teeez Trend Cosmetics pędzelek do cieni z koziego włosia
- Regenerum Regeneracyjne serum do paznokci
- Dwie próbki perfum : Calvin Klein "Reveal"
                                      Roberto Cavalli "Just gold"







To dopiero moje drugie pudełeczko więc niema zbyt co porównywać.
Produktu, które znalazłam w środku są fajne.
Przypadł mi do gusty i to nawet bardzo krem Bandi, fajnie nawilża skórę.
Balsam Love Me Green ma ładny zapach ale czy faktycznie jest ujędrniający?
Nie jestem w stanie Wam odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ to tylko mała próbka.
Krem Yasumi zredukował cienie pod oczami w małym stopniu ale jednak.
Pędzelek do cieni TTC jeszcze nie został przeze mnie użyty jak na razie, więc leży czyściutki.
Regenerum do paznokci ma tylko jeden minus, jest tłusty i łatwo zetrzeć go z płytki paznokcia.
Wolę odżywki do paznokci typu Eveline Diamond Hard czy 8w1.
Próbki perfum jakie otrzymałam to nie ją zapachy dla mnie.
Roberto Cavalli jest ładnym zapachem spodobałby się mojemu chłopakowi.
Calvin Klein jest delikatnie mówiąc mdły, jednakże mojej mamie bardzo się spodobał.
Jest bardzo ciężkim zapachem jak dla dziewczyny w moim wieku.
Moimi faworytami są delikatne, cytrusowe zapachy choć można znaleźć rożne zapachy
wśród moich flakoników z perfumami.

A tu zdjęcia produktów Listopadowego BeGlossy:

     
                                                          Love Me Green & Bandi


                                                                 Yasumi


                                                               Teeeze Trend Cosmetics


                                                                  Regenerum


                                                            Calvin Klein & Roberto Cavalli



Mam nadzieję że szybko dotrze do mnie Grudniowa edycja BeGlossy.
A tym czasem wracam do nauki wraz z ciepłą herbatką i lekami :(
               

        Miłego oglądania. Buziaki :*

Brak komentarzy: